Přednášející

VÁCLAV STÁREK

PREZIDENT AHR ČR

Absolvent SOU Ondříčkova v Praze, následně rakouský Institut of Tourism and Management, Vysoká škola hotelnictví a lázeňství a Vysoká škola finanční a správní – obor veřejná správa a finance. V roce 2006 se podílel na založení AHR ČR, kde působil jako generální sekretář, od roku 2010 je prezidentem této organizace. V roce 2008 získal ocenění Osobnost cestovního ruchu.

KLÁRA STÁREK ZACHARIÁŠOVÁ

GENERÁLNÍ SEKRETÁŘ AHR ČR

Svou profesní dráhu spojila s významnými hotelovými společnostmi v České republice a UAE. V průběhu téměř 10-ti let v hotelnictví pracovala na různých pozicích převážně ubytovacího úseku. V roce 2009 nastoupila do Asociace hotelů a restaurací České republiky, kde v současné době vykonává funkci Generálního sekretáře. Je absolventkou Vysoké školy obchodní v Praze, své vzdělání doplnila i absolvováním jazykové akademie v Salamance.

JAROMÍR PAŽOUT

MARKET MANAGER BOOKASSIST CZECH REPUBLIC & SLOVAKIA

Jaromír patří mezi přední experty zaměřující se na optimalizaci online hotelové strategie a distribuce. Jako Market Manager Bookassist je zodpovědný za Sales & PR & Marketing pro Českou republiku a Slovensko. Dříve působil 10 let jako Operation Manager v Bookassist a spravoval se svým týmem přímou strategii pro více jak 300 hotelů. Jaromír pracoval pro Mandarin Oriental Hotels, PricewaterhouseCoopers a další společnosti.

Tomáš Čapek

Majitel společnosti UniConsulting

Absolvoval ČZU v Praze, kde i vyučoval. Na SZPI se podílel na konkrétních inspekcích i na řízení systému státní kontroly. Sbíral zkušenosti v zahraničí. Před 19 lety založil úspěšnou konzultačně poradenskou společnost UniConsulting s.r.o., která nachází řešení pro podnikatele v celém spektru potravinového řetězce včetně gastronomie. Dnes jako certifikovaný auditor, akreditovaný poradce MZe, hodnotitel projektů MPO, účastník vyjednávání za SOCR a AHR ČR na dozorových orgánech a ministerstvech má přístup k aktuálním informacím, které předává ve formě doporučení svým klientům. Je majitelem společnosti UniConsulting.

Roman Dvořák

Sales and Business Development Manager, D-EDGE

Jeho cesta začala v hotelnictví bakalářským studiem na Vysoké škole polytechnické v Jihlavě a následně pokračovala magisterským studiem na Vysoké škole obchodní v Praze. Pracovní zkušenosti získal v pražském 5* hotelu, kde dohromady působil více než 4 roky na pozicích IT Assistant, Sales Coordinator a Conference & Events Executive. V roce 2019 přijal novou výzvu a stal se Sales and Business Development Manager ve společnosti D-EDGE.

Roman Slezáček

Senior Director of Revenue Management Four Seasons Hotel Prague

Působí na pozici Senior Director of Revenue Management v mezinárodním hotelu v Praze, kde dále zastává regionální funkci kouče pro celý region EMEA. Roman v této roli působí už šestým rokem, přičemž v roce 2017 zde získal ocenění Revenue Management Hotel of the Year. K jeho velkým přednostem patří velmi přesné plánování a neustálé zvyšování podílu na trhu. Po dobu jeho kariéry ve Four Seasons dostal možnost vzdáleně řídit tři hotely v Londýně, kde pomáhal šest měsíců s řízením cenové strategie a s aplikací revenue managementu na místním trhu. Roman sbíral cenné zkušenosti ve také významných hotelích v řetězci Marriott v Praze a Mnichově, kde strávil přes 5 let v úseku Revenue Managementu. Dálkově vystudoval vysokou školu Newton College v Brně. V rámci dlouhodobé praxe se angažuje v rozvoji svého oboru, participuje zejména na vzdělávacích aktivitách FSV UK.

MARCELA ŠIMKOVÁ

EXECUTIVE DIRECTOR DATA SERVIS – INFORMACE S.R.O.

Dlouhodobě se zabývá výzkumy trendů v segmentu HoReCa a snaží se zlepšit svět gastronomie prostřednictvím inspirativních a užitečných informací, které pomáhají provozovatelům i dodavatelům. Aktuálně se věnuje problematice cirkulární ekonomiky a sleduje postoje, zkušenosti a rozhodování spotřebitelů v této oblasti. Je absolventkou marketingu na Ekonomické fakultě VŠB v Ostravě a Dominican University Chicago.

Katarína Štafenová

vedoucí oddělení produkt managementu a regionální spolupráce

Katarína Štafenová vystudovala cestovní ruch na Univerzitě v Granadě ve Španělsku. V agentuře CzechTourism pracuje od roku 2016, kde nejdřív působila jako manažerka marketingu pro vzdálené trhy a od roku 2020 má na starosti regionální spolupráci a Kategorizaci organizací destinačního managementu. Pracovní zkušenosti získala také v prostředí hotelnictví a rok  pracovala pro incomingovou cestovní agenturu.

 
REVENUE V POST COVIDOVÉ DOBĚ

Podíl na trhu v Česke republice (YTD výsledky z STR), cenová válka na trhu a její vliv na destinaci, vytváření zážitku pro hosty a komunikace, co říkají naši online partneři Expedia a Booking.com, storno podmínky a jejich flexibilita.

OPTIMALIZACE DIGITÁLNÍHO MARKETINGU A JEHO KLÍČOVÝCH UKAZATELŮ

Aktuální vývoj rezervací, digitální marketing, optimalizace a doporučení, webová optimalizace.

JAK SPOKOJENĚ PROPLOUT ROKEM 2021

Zhodnocení dopadů pandemie na gastronomii a její restart.

Kolik tržeb vzal Covid gastronomii 2020-2021 a jaké změny přinesl. Jak pomohla online komunikace podnikům v době uzavřeného trhu.

Jak se změnilo chování hostůa co považují za nejdůležitější při výběru podniku.

Jak se promítlo zdražení a jak hosté vnímají ceny vs kvalitu po otevření trhu.

Jak být odlišný, zajímavý a poutavý podnik pro hosty v online reklamě.

BEZPEČNÝ PROVOZ V RESTAURACÍCH

Pohled na hygienu stravovacích provozů se v době pandemie proměnil. Základní principy chápané jako hygienická bezpečnost provozu a hostů jsou stále velmi podobné. Změna je v úhlu pohledu a nových rizicích, které jsme dříve neřešili. Kde je těžiště základních změn? Jak využít a doplnit vaše stávající systémy o nové požadavky a parametry? Shrneme bezpečnopstní rizika v provozu krok za krokem. Vaši hosté čekají, že je ubezpečíte o svém zájmu o jejich bezpečí. Bezpečnost vaší činnosti v provozu se týká i zákonných požadavků z nové legislativy. Jde o novelu zákona 110/1997 č. 174/2021, zákon o odpadech 541/2020 a novelu zákona o obalových odpadech 477/2001 z ledna tohoto roku. Bude zmíněn souhrn hlavních změn, které je potřeba nastavit po rozjetí provozu v nové situaci.

PROPAGACE ČESKÉ REPUBLIKY DOMA I V ZAHRANIČÍ -DISKUZNÍ PANEL

Katarína Štafenová, vedoucí oddělení produkt managementu a regionální spolupráce představí marketingové aktivity na propagaci Česka doma i v zahraničí. Kromě centrálně připravovaných projektů představí také aktivity v Německu a v Rusku (Moskva a Jekatěrinburg). Účastníkům přiblíží spolupráci s jednotlivými úrovněmi destinačního managementu v ČR. 

JAK SE PŘIPRAVIT NA NÁVRAT ONLINE BYZNYSU V SEZÓNĚ 2021/2022!

Víte, že za poslední rok se váš zákazník více přesunul online a očekává tento standard i od vás? Jste připraveni konkurovat v tomto novém online prostředí a oslovit tak vaše potenciální klienty? Doporučíme vám, jak se připravit a jaké nástroje a služby můžete efektivně využít.

PREZENTACE PARTNERŮ

Netradiční prezentace partnerů akcí AHR ČR, za kterými si stojíme a kterých si velmi vážíme. Je to i jejich zásluha, že pro Vás můžeme pořádat nejrůznější akce.