Přednášející

zpět

Václav Stárek

Prezident AHR

Absolvent SOU Ondříčkova v Praze, následně rakouský Institut of Tourism and Management, Vysoká škola hotelnictví a lázeňství a Vysoká škola finanční a správní – obor veřejná správa a finance. V roce 2006 se podílel na založení AHR ČR, kde působil jako generální sekretář, od roku 2010 je prezidentem této organizace. V roce 2008 získal ocenění Osobnost cestovního ruchu.

Klára Stárek Zachariášová

Generální sekretář AHR ČR

Svou profesní dráhu spojila s významnými hotelovými společnostmi v České republice a UAE. V průběhu téměř 10-ti let v hotelnictví pracovala na různých pozicích převážně ubytovacího úseku. V roce 2009 nastoupila do Asociace hotelů a restaurací České republiky, kde v současné době vykonává funkci Generálního sekretáře. Je absolventkou Vysoké školy obchodní v Praze, své vzdělání doplnila i absolvováním jazykové akademie v Salamance.

Libor Vávra

sládek Pivovary Staropramen

Sládkovské znalosti získané za téměř čtyři desítky let v Pivovarech Staropramen, doplněné zejména o zkušenosti z projektu Potrefené Husy, catering v O2 Aréně a První pivovarská škola Staropramen jsou pro mne zdrojem inspirace a nápadů na naší společné cestě – být partnerem našim zákazníkům při jejich podnikání.

Jaroslav Tibitanzl

Director of Sales & Marketing Bookassist

Profesionál v oboru hotelnictví a revenue. Vystudoval Vysokou hotelovou školu zakončenou červeným diplomem v oboru Hotelnictví a Management. Pracoval jako Front Office Manager v hotelu Sax. Poté jako ředitel hotelu Sax a U zlaté studně pod Pražským Hradem a jako finanční ředitel hotelu Aria. Dnes zastává funkci Director of Sales and Marketing ve společnosti Bookassist. K jeho specializacím dále patří také e-commerce, distribution, pricing a social media. Je jeden z největších odborníků v oblasti e-commerce.

Jaromír Pažout

Director of Operations

Je jedním z předních expertů pro hotelovou online strategii & optimalizaci distribuce. Jaromír studoval na Západočeské univerzitě v Plzni a dále na VŠH v Praze. Pracoval v PriceWaterhouseCoopers a Mandarin Oriental Prague. Ředitelem Bookassist je od roku 2008, kde pomáhá se svým týmem s přímou online strategií pro více jak 300 hotelů. Bookassist obdržel řadu ocenění v online prodeji a marketingu včetně technologických inovací.

Petr Pičman

Poradce v oblasti financí, daní, účetnictví a personalistiky

Vystudoval hotelovou školu v Chrudimi, Slezskou Univerzitu v Opavě a Vysokou školu obchodní v Praze. Během studií působil např. v Grandhotelu Pupp, v Českém domě v Moskvě aj. Dále pracoval na hotelu Studánka v Rychnově nad Kněžnou postupně jako číšník, asistent ředitele a F&B manager. Následovala roční zkušenost v Hilton Sydney v Austrálii. Po návratu zastával pozici F&B supervisor pro Hilton Prague Old Town. V současné době pracuje pro rodinnou firmu, zabývající se poradenstvím v oblasti financí, daní, účetnictví a personalistiky.

Tomáš Čapek

majitel společnosti UniConsulting

Absolvoval ČZU v Praze, kde i vyučoval. Na SZPI se podílel na konkrétních inspekcích i na řízení systému státní kontroly. Sbíral zkušenosti v zahraničí. Před 19 lety založil úspěšnou konzultačně poradenskou společnost UniConsulting s.r.o., která nachází řešení pro podnikatele v celém spektru potravinového řetězce včetně gastronomie. Dnes jako certifikovaný auditor, akreditovaný poradce MZe, hodnotitel projektů MPO, účastník vyjednávání za SOCR a AHR na dozorových orgánech a ministerstvech má přístup k aktuálním informacím, které předává ve formě doporučení svým klientům.

Jindřich Pokora

Ředitel Odboru kontroly laboratoří a certifikace

Vystudoval Vysokou školu zemědělskou v Brně (MZLU). Od roku 1993 je zaměstnancem Státní zemědělské a potravinářské inspekce. Od roku působí 2010 jako ředitel Odboru kontroly laboratoří a certifikace.

Karel Havlíček

Ředitel ČOI pro Jihomoravský a Zlínký kraj

Karel Havlíček je od roku 1988 je zaměstnán u České obchodní inspekce. Zde pracoval prakticky na všech pozicích výkonného inspektora i ve vedení úřadu. Od roku 2015 působí ve funkci ředitele České obchodní inspekce pro kraj Jihomoravský a Zlínský se sídlem v Brně.

Aleš Havíř

Ředitel odboru a kontroly pro Jihomoravský a Zlínský kraj ČOI

Je absolventem Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity (2008) a Právnické fakulty Masarykovy univerzity v oboru právo (2011). Od roku 2008 pracuje u České obchodní inspekce, kde se postupně na pozici inspektora a právníka intenzivně věnoval ochraně spotřebitele. Od roku 2015 působí na inspektorátu České obchodní inspekce Jihomoravském a Zlínském jako ředitel odboru kontroly.

Kateřina Pavelková

Vedoucí oddělení metodiky SZPI

Vystudovala Vysokou školu chemicko-technologickou v Praze (VŠCHT). Od roku 2000 působí na ústředním inspektorátu Státní zemědělské a potravinářská inspekce, kde pracuje jako vedoucí oddělení metodiky. Zajišťuje agendu dozoru v zařízeních společného stravování.
Anotace
PREZENTACE: AHR REPORT

Z aktuálního dění – Autorský zákon, podávání alkoholu, stravenky, daně, úspory i vzdělávání.Prezentace je shrnutím činnosti AHR v několika krátkých bodech. Co jsme doposud udělali? Co byste měli aktuálně vědět? Co připravujeme do budoucna? Jednoduše buďte s námi v obraze.
PREZENTACE : Vyhodnocení efektivity prodeje - sledujete ta správná čísla?
Nesledujme pouze obsazenost a tržby našeho ubytovacího zařízení, jsou zde i další důležitá data. Opravdu potřebujeme tolik zprostředkovatelů v rámci obchodních aktivit? Změňme placení provizí v náš vlastní příjem. Využijme nástroje výnosového managementu, motivujme hosty pro přímou rezervaci - book direct.
Prezentace: NOVÉ POVINNOSTI POTRAVINOVÉHO ZÁKONA
Na počátku roku 2015 došlo k radikální změně legislativy, která se dotýká i gastronomie. Šlo o nové povinnosti, ale hlavně větší tlak kontroly způsobený zapojením dalších dozorových orgánů (SZPI a Státní veterinární správy). Další změny přinesla novelizace zákona o potravinách 180/2016 z 7.9.2016 a prováděcí vyhláška připravovaná pro oblast gastronomie. Současně s novelou přichází i řádově vyšší postihy. Nezapomínejme také, že mnoho provozovatelů gastronomických služeb jsou i prodejci a výrobci potravin. V těchto oblastech jsou změny povinností ještě citelnější. Jaké povinnosti dopadají na gastronomické provozy podle typu činnosti? Jaká řešení nových povinností jsou nejschůdnější? Jaký přístup ke kontrole mají nové dozorové orgány a jak obhájit bezpečnost svého provozu? Aktuální stav kontrol a jejich požadavky. Konkrétní odpovědi na problémy účastníků. Nejpalčivější otázky budeme v příspěvku řešit přímo za pomoci přítomných dozorových orgánů.
PREZENTACE: Konkurujte online - Využijte příležitostí digitálního marketingu
Mnoho hotelů si neuvědomuje, že dobrá přímá online strategie vám peníze především ušetří! Ano, dobrá přímá strategie bude něco stát, ale vy si to můžete dovolit. Často je jedním z hlavních problémů přílišné spoléhání se na online cestovní agentury (OTAs). Toto je hlavním důvodem nedostatku efektivní přímé rezervační strategie pro váš hotel. Můžete ušetřit mnohem více na provizi, pokud zákazník rezervuje online přímo přes vaše webové stránky, než přes jiné OTA. A to za naprosto stejné služby a produkty. Začněte dnes a ušetříte více než si myslíte!





Prezentace partnerů
Netradiční prezentace partnerů akcí AHR ČR, za kterými si stojíme a kterých si velmi vážíme. Je to i jejich zásluha, že pro Vás můžeme pořádat nejrůznější akce.
NA CO SE ZAMĚŘUJÍ KONTROLNÍ ORGÁNY - ČOI
Krátká prezentace České obchodní inspekce seznámí posluchače se strukturou a rozsahem pravomocí dozorové činnosti úřadu. Dále budou informováni o výsledcích dozorové činnosti na úseku podnikání zabývající se veřejným stravováním a poskytováním ubytovacích služeb. Závěrem se přednášející zaměří na nejčastější oblasti, které jsou v rámci výkonu dozoru České obchodní inspekce kontrolovány.